18 stycznia 2014

debiut... Poussière de Fée, Chapeau Ivre, Эльфийка

Erlé Ferronnière

Trudno nie kochać takich maleństw, elfik jest słodki...
                                                 
haft wykonany muliną DMC
krzyżyki - 1 nitka
backstitch - 1 nitka
wymiary 11 x 11 cm

Jean Baptiste Monge
Kolejny obrazek który podbił moje serce...Pan śpiący w filiżance

                                                   
haft wykonany muliną DMC
krzyżyki - 1 nitka
backstitch - 1 nitka
wymiary 11 x 8 cm

Elfinka
 moja śliczna panienka której poświęciłam sporo czasu i cierpliwości...
                                                        
Lugana 25 ct - kość słoniowa
haft wykonany muliną DMC
krzyżyki - 1 nitka
backstich - 1 nitka
wymiary 19 x 15 cm
w kolejce czekają kolejne piękne wzory. Dziękuję za zaproszenie do współtworzenia bloga.

14 komentarzy:

  1. O, tak. Skrzat w filiżance również mi chodzi po głowie.
    Piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Zwłaszcza pierwszy i ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafciki :)
    Joasiu tylko proszę Ciebie na przyszłość o zamieszczanie haftów w oddzielnych postach zgodnie z określonymi na tej stronie zasadami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne ^^ Pozazdrościć takiego talentu :) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elfinka cudowna:) Piękne obrazeczki... piękne....

    OdpowiedzUsuń
  6. Istnieje możliwość że coś źle napisałam ,bo w końcu:) nie jestem nie omylna:) ale próbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace. Elfinka cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności...:) A Pan w filiżance - ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś cudownego :) Jestem zachwycona! Przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń