21 października 2019

Sous le Signe du Bélier




Sous le Signe du Bélier
Wzór francuskiej firmy Nimue wg ilustracji Sandrine Gestin
Len Belfast 32 ct, kolor: 4053 - stary róż firmy Zweigart
Nici wg wzoru - mulina DMC - 17 kolorów
Koraliki dobierałam wspólnie ze sklepem Korallo z palety koralików TOHO Round 11/0 - 4 kolory
Nici metaliczne kolor dobierałam sama - firma Madeira - 1 kolor
Krzyżyki - jedna nitka muliny
Półkrzyżyki - 2 nitki muliny
Kontury (Backstiches) - 1 nitka
Wymiary w krzyżykach - 113x141
Wymiary w cm - 17,5x23




Nie obszyłam konturów w kwiatkach z koralików, bo jest to bezsensowne i tak tych konturów między koralikami nie widać, więc szkoda czasu.









Pozdrawiam serdecznie :)

13 komentarzy:

  1. Haft przepiękny! Tyle w nim zaskakujących detali. I jak świetnie wykorzystany kolor płótna. Ma się wrażenie, że ta postać wyłania się z porannego nieba.

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Aż mi dech zaparło! Przepiękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, Piękny, jak wszystko cudne ze sobą współgra. Wiele wyszyłam obrazów, wiele widziałam ale ten zapadnie mi w pamięci na długo. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post. I follow you on gfc # 174 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Book Best and Authorized packers and movers in Jaipur, Expert in Home Relocation within or outside Jaipur. Get 100% safe & affordable packing moving from Professional Packers and Movers.
    Packers and Movers in Jaipur

    OdpowiedzUsuń